Nasz zespół


 

JOANNA ZARAŃSKA  - Założycielka Early Stage

 

Kiedy w 1993 roku zakładałam szkołę, nigdy nie pomyślałam, że po 20 latach, Early Stage zadomowi się w tylu miejscach. Okazuje się, że duch Early Stage jest bliski ambitnym i twórczym nauczycielom. Wielu z nich, po kilku latach pracy naszymi metodami, decyduje się założyć własną filię. Dzięki temu szkoła, choć coraz większa, zachowuje rodzinny charakter. Jesteśmy w ciągłym kontakcie, nawzajem się wspierając i inspirując.

Pomysł założenia szkoły języka angielskiego zrodził się w latach osiemdziesiątych, podczas mojego pobytu w Wielkiej Brytanii, gdzie miałam okazję przyglądać się angielskiemu systemowi edukacji i obserwować pracę wybitnej nauczycielki mojej starszej córki. Przekonałam się wówczas, że warunkiem sukcesu w nauczaniu jest, oprócz dobrego przygotowania zawodowego, osobowość nauczyciela. Dlatego, tworząc zespół Early Stage, zawsze poszukuję osób z wieloma umiejętnościami, dużym poczuciem humoru, ciekawymi pasjami, słowem takich, które potrafią zaimponować swoim uczniom.

W mojej kilkudziesięcioletniej karierze nauczyciela udało mi się uniknąć znudzenia oraz wypalenia zawodowego. Dzieci zawsze potrafiły mnie inspirować i nadawać coraz to nowsze kierunki w pracy. To dzięki nim postanowiłam spróbować sił jako autorka podręczników, piosenek czy sztuk teatralnych. W ciągu 15 lat udało mi się wydać dwa kursy do nauki języka angielskiego dla dzieci, dwa podręczniki do gramatyki, kilka słowników dla dzieci i wiele innych publikacji przeznaczonych do wewnętrznego użytku naszej szkoły.

Z prawdziwą radością, przez kilka lat, współpracowałam w szkole z dwiema córkami. Jedna z nich została potem wokalistką jazzową i śpiewa pod pseudonimem Aga Zaryan (nadal wspiera nasze muzyczne projekty), a druga - Tonia Bochińska - zaraziła się pasją nauczania i po wielu latach praktyki kieruje naszą szkołą. Jestem przekonana, że jej doświadczenie, połączone z młodzieńczą energią to wielki skarb dla Early Stage. Po 20 latach działania szkoły, mój wspaniały zespół pozwala mi na chwilę wytchnienia. Mogę teraz, w moich ukochanych górach, coraz więcej czasu spędzać na tworzeniu i rozmyślaniu o tym, w jakim kierunku powinniśmy dalej zmierzać.

 

ANTONINA BOCHIŃSKA - Główny Dyrektor Early Stage

 

 

Nazywam się Antonina Bochińska. Jestem córką Joanny Zarańskiej - założycielki Early Stage. 
Moja przygoda z nauczaniem trwa właściwie od początku istnienia szkoły. Można nawet powiedzieć, że trwa ona jeszcze dłużej, ponieważ przez sześć lat szkoły podstawowej moją nauczycielką języka angielskiego była właśnie moja mama. 
 
Przez trzynaście lat prowadziłam zajęcia z dziećmi. Dziewięć lat temu zaczęłam angażować się w sprawy organizacyjne szkoły. Przede wszystkim moim celem było uporządkowanie spraw programowych i wprowadzenie pewnego rodzaju standaryzacji w celu ułatwienia pracy wszystkim nauczycielom naszej szkoły. Zajęłam się wtedy również filią na warszawskiej Białołęce i przyczyniłam się do jej szybkiego rozwoju. Nagle okazało się, że nie tylko  samo nauczanie, ale również prowadzenie szkoły jest dla mnie ogromną radością. Odkryłam w sobie nowy talent, który jak samonakręcający się mechanizm powodował, że zaczęłam mieć niekończące się pomysły, ogromną motywację i niebywałą siłę do działania. Swoim entuzjazmem zarażałam innych nauczycieli, którzy z czasem zaczęli zakładać własne filie szkoły. 
 
Źródłem sukcesu naszej szkoły jest przywiązanie do czterech wartości: ogromnej pasji, jakości nauczania traktowanej zawsze jako priorytet, wyjątkowej pracowitości całego zespołu oraz odwagi w podejmowaniu nawet największych wyzwań.
Czasami trudno uwierzyć, że Early Stage jest tak duże. Nie jesteśmy z mamą business women i nie planowałyśmy stworzyć tak dużej szkoły. Potwierdziło się jednak, że jakość to najważniejszy czynnik, na który rodzice zwracają uwagę przy planowaniu edukacji swoich dzieci.
 
W tej chwili szczególnie cieszy mnie fakt, że dzięki rozwojowi szkoły, możemy realizować nasze najpiękniejsze pomysły, takie jak np. nawiązanie współpracy z amerykańską artystką Marcie Bronstein, brytyjskim aktorem Seanem Palmerem czy realizowanie co roku, dla mnie osobiście wyjątkowo wzruszających, muzycznych projektów międzynarodowych.
 
Kocham moją pracę i jestem wdzięczna mamie za to, że przekazała mi tę wyjątkową pasję - Early Stage!
 
 
AGNIESZKA JANKOWSKA-ŁOŚ - Dyrektor Metodyczny Early Stage
 
 
Nazywam się Agnieszka Jankowska-Łoś. Jestem związana ze szkołą Early Stage od 2004 roku, początkowo jako lektor, a później również jako szkolny metodyk. Odkąd sięgam pamięcią, język angielski i jego nauczanie od zawsze były moją pasją, a uczenie się angielskich słówek już w szkole podstawowej stało się moim hobby. Teraz tę pasję staram się zaszczepić swoim uczniom; uświadomić im wolność jaką daje znajomość języka angielskiego i możliwości, które niesie. 


Jako metodyk Early Stage mam również możliwość współtworzenia naszych wewnętrznych materiałów dodatkowych oraz obmyślania coraz skuteczniejszych i bardziej atrakcyjnych sposobów uczenia się. Jakość nauczania, jak również przyjemność płynąca z procesu uczenia się są dla nas priorytetem.

Jestem przekonana, że z nami Państwa dziecko nie tylko zgłębi tajniki języka angielskiego, ale też będzie się świetnie bawić.

 

 

AGNIESZKA GAJEWSKA - Główny Metodyk Little Early Stage (angielski dla przedszkolaków)

 

 
 

Nazywam się Agnieszka Gajewska. Współpracę z Early Stage rozpoczęłam osiem lat temu jako lektor. Wykształcenie, współtworzenie programu Little Early Stage, doświadczenia zdobyte w Early Stage, praca z uczniami na różnych poziomach zaawansowania i w różnym wieku, a także prowadzenie warsztatów dla rodziców i lektorów pozwalają mi z dumą pełnić obowiązki Głównego Metodyka Little Early Stage.

 

 

MALWINA STARSKA - Główny Metodyk Grup Wczesnoszkolnych Early Stage

 

 

Nazywam się Malwina Starska. Od 2007 roku jestem związana z Early Stage. Moim obowiązkiem jako głównego metodyka szkoły jest wspieranie naszych lektorów i wskazywanie im najlepszej drogi w pracy z najmłodszymi uczniami. Do niedawna, oprócz obowiązków metodycznych, prowadziłam swoje grupy. "Powiedz, a zapomnę. Naucz mnie, a zapamiętam. Zaangażuj mnie, a nauczę się." - ta właśnie zasada towarzyszyła mi na zajęciach z dziećmi. Staram się ją również przekazać wszystkim lektorom, z którymi współpracuję.

 

Wieloletnie doświadczenie pokazuje, że intensywność naszych kursów, ciekawe materiały, które mam okazję współtworzyć oraz dynamiczne zajęcia pełne humoru, zabawy, ruchu i sztuki to gwarancja szybkich postępów i zadowolenia uczniów. Ich uśmiechnięte buzie to najwspanialsza nagroda jaką możemy otrzymać!

 
OLGA DĘBSKA- WYBRANIEC - Główny Metodyk Master Stage (angielski dla nastolatków)
 

 

Nazywam się Olga Dębska i jestem metodykiem Master Stage. Mam to szczęście, że praca jest jednocześnie moją pasją. Jako córka dwojga nauczycieli, od najmłodszych lat wiedziałam, że chcę pójść w ich ślady. W szkole średniej zaczęłam interesować się kulturą i literaturą brytyjską, dlatego wybrałam filologię angielską ze specjalizacją nauczycielską i otrzymałam dyplom magistra Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Z nastolatkami pracuję od początku swojej kariery zawodowej, czyli od 2004 roku. Uważam, że praca z uczniami gimnazjum i liceum wymaga od lektora dużej kreatywności i daje ogromną satysfakcję. Moimi doświadczeniami, pomysłami i entuzjazmem dzielę się teraz z lektorami Master Stage. Zaangażowanie naszych najstarszych uczniów w ciekawe zajęcia, projekty międzynarodowe i konkursy przynosi rewelacyjne rezultaty: wielu uczniów przystępuje do egzaminów Cambridge (PET, FCE, CAE )  i bardzo dobrze je zdaje. Jestem przekonana, że zajęcia, które lektorzy Master Stage prowadzą z Państwa dziećmi są ciekawe, rozwijające i motywujące do dalszej nauki.

 

Oprócz Early Stage uwielbiam też koty i podróże. 

 

MONIKA RUDNICKA - Metodyk Master Stage (angielski dla nastolatków)

 

 

Nazywam się Monika Rudnicka. Od ponad dziesięciu lat z niezmiennym entuzjazmem uczę języka angielskiego dzieci, młodzież i dorosłych. Pasją, zaangażowaniem i uśmiechem motywuję do nauki moich podopiecznych. Współpracę ze szkołą Early Stage rozpoczęłam w 2007 roku. Obecnie jestem w zespole metodyków odpowiedzialnych za program Master Stage.

 

 

MARTA PORTALEWSKA - Główny Metodyk ds. Franczyz

 

 

Nazywam się Marta Portalewska, współpracę z Early Stage rozpoczęłam jako lektor w 2010 roku. Praca z dziećmi i młodzieżą daje mi ogromną satysfakcję oraz energię do podejmowania kolejnych zawodowych wyzwań. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w nauczaniu obecnie wspieram naszych lektorów, metodyków oraz franczyzobiorców w ich pracy i doskonaleniu warsztatu metodycznego.

 

                                        ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNO - ORGANIZACYJNY EARLY STAGE

 

EWELINA ZAPAŁA - Dyrektor Administracji

     

                                                                                                  

               EWELINA WYCZÓŁKOWSKA - Dyrektor HR                          IZABELA MIESZAŁA - Dyrektor Marketingu i PR

        

 

       GRZEGORZ STYCZEŃ - Koordynator Administracyjny               MAGDALENA SENATOR - Koordynator Administracyjny       

            

 

 

 

 

NAUCZYCIELE I METODYCY EARLY STAGE

 

Wybitna kadra nauczycielska to jedno z kluczowych założeń Early Stage. W procesie rekrutacji brane są pod uwagę zarówno kwalifikacje językowe, jak i umiejętności pedagogiczne. Nauczyciele Early Stage to doskonali lingwiści, którzy oprócz tego, że są wymagający i konsekwentni, wzbudzają w uczniach entuzjazm i sympatię. Potrafią zmobilizować uczniów do wytrwałej pracy przed egzaminami, przygotować klasę do przedstawienia lub koncertu, a nawet wybrać się z dziećmi na nocny rajd podczas wakacyjnych obozów. Zespół Early Stage nie tylko uczy, ale również przekazuje i dzieli pasje.

 

Wielu lektorów jest związanych ze szkołą od lat. Nauczyciele są cennym źródłem inspiracji, a ich udział w sukcesie Early Stage jest nie do przecenienia. Dzięki współpracy z tak dobrze dobraną grupą, Early Stage może pochwalić się najwyższym standardem nauczania.

 

Rekrutacja nauczycieli w Early Stage to często proces wieloetapowy. Powszechnie uważa się, że do nauki dzieci wystarczy po prostu znać język i lubić dzieci. My uważamy, że lektorzy dla dzieci powinni być nie tylko wybitnymi pedagogami, ale również, oprócz bardzo dobrej znajomości języka, muszą wyróżniać się nienaganną wymową i szczególną znajomością metodyki nauczania dzieci. Posyłając do Early Stage dziecko rodzic może mieć pewność, że jest ono pod dobrymi skrzydłami.

Metodycy w Early Stage odwiedzają zajęcia i przyglądają się pracy zarówno nauczycieli jak i dzieci, organizują cykliczne warsztaty z lektorami oraz przekazują całą bogatą wiedzę metodyczną zdobytą przez ponad dwudzieścia lat funkcjonowania szkoły.

 

 

LOGOWANIE
Po zalogowaniu otrzymasz dostęp do dokumentów i materiałów przeznaczonych dla Rodziców uczniów szkoły Early Stage.
Copyright by Early Stage © 2017
Strona internetowa korzysta z plików cookies w celach funkcjonalnych i statystycznych zgodnie z polityką cookies AKCEPTUJĘ